Are we friend? 
我們兩個到底是不是朋友?

 

You told me once,but I forgot; 
你曾經告訴過我,但我不記得了 

 

 

So tell me now and tell me true, 
現在請用真心再說一遍,

 

 

So I can say, I am here for you. 
那麼我就可以說:我在這 ??,因為你 。

  

 

Of all the friends I've ever met, 
在所有我認識的朋友當中, 

  

 

You're the one I won't forget. 
你是讓我永難忘懷的一個。 

  

 

And if I die before you do, 
如果我比你先走一步 ,

  

 

I'll go to Heaven (I'm sure I will) 
我會在天堂(我確信我會到天堂) 

  

 

And wait for you. 
等待和你重逢。
  

 

 

It's National Friendship Week. 
Show your friends how much you care.
 是國際友誼。告訴你的朋友你有多在乎他們。 

  

 

Send this to everyone you consider 
a FRIEND,including the sent it
把這訊息轉寄給每一個你認為是「朋友」的人,包括把訊息寄給你的這個人。

  

 

If it comes back to you,then you'll 
know you have a circle friends.
如果你收到回傳的訊息,那你就會知道,你擁有一整票的朋友。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    陳德望 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()